CO CZYTA SZCZĘŚLIWA MAMA- WAKACJE 2015

Ostatnio sporo się dokształcam. Dokształcanie wymaga nabywania nowej wiedzy.
A nową wiedzę gdzie można znaleźć?
Oczywiście w książkach.
Pokażę Wam co ostatnio przeczytałam, czytam lub mam zamiar przeczytać.
Kupka jest spora ale co to dla takiego mola książkowego jak ja.
Gdy coś jest interesującego samo wpada do głowy.
Bynajmniej ja tak mam.
No to zaczynamy:
1. "Nastolatki. Kiedy kończy się wychowanie"- Jesper Juul

 
2. "Nie z miłości"- Jesper Juul

 
3. "Jak wspierać rozwój dziecka w wieku 6-13 lat?"- Minge

 
4. "Metody wywoływania głosek"- J. Cieszyńska

 
5. "Dzieci z zaburzeniami integracji sensorycznej"

 
6. "Dar uczenia się"- Davis

 
7. "Językowa interpretacja świata w wypowiedziach osób z zespołem Aspergera"- M.Korendo

 
8. "Neurodydaktyka. Nauczanie i uczenie się przyjazne mózgowi"- M.Żylińska

 
9. "Wczesna interwencja terapeutyczna"- J.Cieszyńska, M.Korendo

 
10. "Uczeń z dysleksją w domu. Poradnik nie tylko dla rodziców"- M.Bogdanowicz

 
11. "Wczesna diagnoza i terapia zaburzeń autystycznych"- J.Cieszyńska

 
12. "Diagnoza logopedyczna"- E. Czaplewska

 
13. "Dieta roślinna na codzień"- J.Hever

 
Żeby nie było, że całe wakacje ślęczę nad fachową literaturą.
Poniżej znajdziecie coś lżejszego, w sam raz na letnie wylegiwanie się na kocu lub leżaku.
Polecam całą serię V.Andrews
Wciągnęło mnie na maksa.
Kończę posta i idę czytać
 
Dollanganger. Tom 1. Kwiaty na poddaszu - Andrews Virginia C.
 
Dollanganger. Tom 2. Płatki na wietrze - Andrews Virginia C.
 
Dollanganger. Tom 3. A jeśli ciernie - Andrews Virginia C.
 
 
Z serii "Rodowód łaski" udało mi się przeczytać jednym tchem
 
Rodowód łaski. Tom 4. Batszeba - Rivers Francine
 
Rodowód łaski. Tamar - Rivers Francine
 
 

Etykiety: