MURY JEROZOLIMSKIE- NIEDZIELA Z BOGIEM

 
Dzisiaj rozpoczęłam z dziewczynkami blog tematyczny "Zmartwychwstanie Jezusa"
według Katechezy Dobrego Pasterza
Zaczęłyśmy od początku czyli od geografii biblijnej w jakim państwie, w jakim kraju oraz w jakim mieście doszło do tych wydarzeń
1. Mapa Izraela z podziałem na "regiony"
Patrząc na mapę wzór dopasowywałyśmy napisy


 
2. Mapa z ważnymi dla Jezusa miejscami


 
3. Mapa Izraela z ważnymi dla życia i nauczania Jezusa miastami.


 
4. Mury Jerozolimy
Na 4 połączonych kartkach A4 naszkicowałam plan Jerozolimy.
 
 
Następnie dziewczynki ułożyły z klocków mur oraz ważne budynki.

 
Teraz przyszła kolej na czytanie książeczki- przewodnika do murów jerozolimskich
(tekst w całości w książce "Ja jestem Dobrym Pasterzem"
powinna posiadać zółtą okładkę oraz wymiary 11 na 15cm)
oraz układanie podpisów
 

 
Mam nadzieję, że od przyszłego tygodnia uda nam się ruszyć z temate dalej.
 

Etykiety: , , ,