KONKURS NA 4 URODZINY BLOGA

Tak tak to już minęło 4 lata od kiedy jesteśmy z Wami.
Blog się rozwijał zmieniał, dziewczynki urosły, na świecie pojawił się Dominik.
Poznałam mnóstwo świetnych blogów na które nadal zaglądam i często podglądam.
Ja również się zmieniłam mam tylko nadzieję, że na lepsze.
Dlatego z okazji naszych URODZIN ogłaszamy mały KONKURS.
Do wygrania 4 bajki dla dzieci w języku angielskim.

 
My je wszystkie przeczytaliśmy i chętnie oddamy w dobre ręce.
 
Nasze zasady są bardzo proste:
1. Polub nas na Facebooku
2. W komentarzu odpowiedz na 2 pytania:
*Co Ci się podoba lub nie podoba na naszym blogu i dlaczego, co chciałbyś zmienić, czego według Ciebie powinno być więcej lub mniej?
*Co myślisz na temat wczesnej edukacji dziecka? Warto czy nie warto?
3. Bardzo miło mi będzie jeżeli wspomnisz o konkursie na swoim blogu lub Fb
 
Termin upływa 15 stycznia o godz. 23.59
 
Zachęcamy do udziału i z niecierpliwością oczekujemy waszych odpowiedzi.

Etykiety: