BLOGOWE PLANY NA 2015 ROK

Uwielbiam planować. Muszę przyznać, że jestem w tym świetna.
Tylko jest jeden mały problem bo planowanie to jedno a realizacja to drugie.
Nie zawsze wszystko uda mi się zrealizować co sobie zaplanowałam.
Pociesza mnie jednak fakt, że nie tylko ja tak mam.
W każdym razie plany poczyniłam i spisałam i chcę się z Wami tymi planami blogowymi podzielić.

W 2015 roku zamierzam pisać o:
*metodzie Montessori- dużo więcej niż do tej pory, ogólnie o metodzie, o nauce pisania i czytania, matematyce, jestem na etapie fascynacji tą wspaniałą metodą oraz w trakcie studiów podyplomowych montessoriańskich
*nauka czytania- która metoda najlepsza w jakim wieku, jak zacząć i jak kontynuować, takie step by step
*sposobach na oswojenie przez dzieci świata matematyki i ortografii
*kontynuacja "Montessoriańskich Poniedziałków"- bardzo polubiłam te poniedziałki, swietnie się z Dominikiem bawimy.
*kontynuacja "Podróżniczej środy"- nie wiem jeszcze gdzie wyruszymy w podróż palcem po mapie ale wyruszymy z pewnością
*kontynuacja "Niedzieli z Bogiem"
*NOWOŚĆ- "Anatomiczny zawrót głowy"- chciałabym wrócić do anatomii, już kiedyś było troche na blogu ale Jula dopytuje o więcej.
*"Blog na medal"- będę nadal poszukiwać ciekawych blogów
*zdrowe żywienie- jakie zmiany w naszym jadłospisie, gotowanie według Pięciu Przemian
*co ciekawego czytamy
*w co ciekawego gramy

Macie jeszcze jakieś pomysły na wpisy? Jakieś pytania?
Z chęcią podzielę się swoją wiedzą.

Etykiety: