KOLOROWE ZABAWY- BLOG NA MEDAL

Witajcie!
Od dzisiaj ruszam z nowym działem postów pt. BLOG NA MEDAL.
Od czasu do czasu może raz na 2 tygodnie, może raz na miesiąc post z tej serii się pojawi.
Będę pisała o blogach, które mnie fascynują oraz pobudzają do działania.
Jednym słowem uwielbiam je czytać i troche podglądać i pewne pomysły wykorzystywać u siebie.
Mam nadzieję, że taka seria wam się spodoba.

Na pierwszy ogień idzie blog
                                 kolorowezabawy.blogspot.com

Prowadzi go przesympatyczna Monika. Mama poświęcająca cały swój czas swoim ukochanym skarbom a ma ich troje: dwie córeczki i synka.
Jak sama nazwa wskazuje na ich blogu jest przekolorowo.
Dziewczynki ciągle coś tworzą, wycinają, kleją, gniotą i rysują.
Poza tym uwielbiają z mama piec i gotować.
Czytają stosy książek zresztą co ja Wam będę opowiadać! Koniecznie sprawdzcie sami.

Na dwa zadane przeze mnie pytania Monika odpowiada:
1. Skąd wziął się pomysł na nazwę bloga?
 Otaczający Świat jest w różnych kolorach a ja chciałam, aby moje dzieci dostrzegały te które mają
najpiękniejszą barwę. Chciałam stworzyć dla nich dni pełne radości i kolorowych zabaw, które będą je przepełniać.
2. Co Cię skłoniło do prowadzenia bloga?
Prowadząc bloga chciałam zapisać chwile i pokazać innym, że zabawa z dziećmi może być fascynująca, poza tym blog daje mi bodziec do tworzenia czegoś nowego.
Zawsze marzyłam o tym żeby zostać nauczycielem i odkryłam, że mogę uczyć w ciekawy sposób
moje dzieci. Daje mi to mnóstwo radości. Wymyślanie w jaki sposób przekazać im wiedze, również jest dla mnie wyzwaniem.
Chciałabym aby moje dzieciaczki w przyszłości były chłonne wiedzy w każdej dziedzinie  życia, aby świat je fascynował.
Mam nadzieję, że nikt tego w nich nie zniszczy.









Etykiety: