TITANIC


W pierwszą naszą podróż zapraszamy Was do Belfastu naszej małej stolicy na rejs największym, najsłynniejszym i "niezatapialnym" statkiem świata.
Długo zastanawiałam się jak zorganizować te warsztaty i doszłam do wniosku, ze nic tak nie zostanie w pamięci dziecka jak zobaczenie wszystkiego na własne oczy. Postanowiłam wspólnie z Wiktorią (Julia nie była zainteresowana zbytnio tematem) wybrać się do museum w Belfaście.
Tutaj macie namiar na stronę może się ktoś skusi bo warto http://www.titanicbelfast.com/
Muzeum fantastyczne o czym przekonają Was mam nadzieję zdjęcia:




 
architekci statku

 
plany statku

 
takimi wagonikami ogląda się miejsca pracy robotników budujacych największy statek swiata


 
Chyba łańcuch kotwicy

 
makieta statku


 
spójrzcie jaka różnica w pokojach podróżujacych
tutaj pokój w klasie 1

 
a tutaj w klasie 3

 
zastawa

 
fragment lin

 
podróżujacy

 
fragment filmu ukazującego zatopienie statku
Wiki oglądnęła go 3 razy zadając przy tym niezliczoną ilość pytań
żałowałam, ze nie wynajęłam przewodnika

 
Quiz
 
 
mierzenie kapitańskiej czapki


 
książki, które wygrzebałysmy w miejscowej bibliotece
warte uwagi








 
Zastanawiam się też czy oglądnąć wspólnie film "Titanic"
Czy dla 9-latki nie będzie on zbyt drastyczny?
Co o tym myślicie?
 

Etykiety: