NASZA WISHLIST cz.1


"Polsko-angielska interaktywna mapa świata'

Polsko-Angielska Interaktywna Mapa Świata, Dumel Discovery

"Było sobie życie"- gra

Hippocampus, Było sobie życie, edukacyjna gra planszowa - Hippocampus

"Był sobie człowiek- Encyklopedia dla dzieci"

Był Sobie Człowiek. Encyklopedia dla Dzieci - Barille Albert

"Co? Encyklopedia w pytaniach i odpowiedziach"

Co? Encyklopedia w pytaniach i odpowiedziach - Opracowanie zbiorowe

"Kto? Encyklopedia w pytaniach i odpowiedziach"

Kto? Encyklopedia w pytaniach i odpowiedziach - Opracowanie zbiorowe

"Moja pierwsza encyklopedia świata"

Moja pierwsza encyklopedia świata - Opracowanie zbiorowe

"Moja pierwsza encyklopedia przyrody"

Moja pierwsza encyklopedia przyrody - Opracowanie zbiorowe

"Moja pierwsza encyklopedia historii"

Moja pierwsza encyklopedia historii - Opracowanie zbiorowe

"Dzieciaki świata"

Dzieciaki świata - Wojciechowska Martyna

"Zwierzaki świata"

Zwierzaki świata - Wojciechowska Martyna

"Biologia, chemia, fizyka jakie to proste"

Biologia. Chemia. Fizyka. Jakie to proste! - Vorderman Carol













"Mini quiz o Europie"

Alexander, Mini quiz o Europie, gra planszowa - Alexander

"Mini quiz o świecie"

Alexander, Mini quiz o świecie, gra rodzinna - Alexander

"Mini quiz przyroda i geografia Polski"

Alexander, mini quiz przyroda i geografia Polski, gra edukacyjna - Alexander

"Mini quiz o Polsce"

Alexander, Quiz o Polsce mini, gra rodzinna - Alexander


 



 

Etykiety: