EGZAMIN KLASA 2

Ostatnio nas mało na blogu. To wszystko moja "wina". Zawalona jestem pisaniem prac zaliczeniowych oraz pisaniem pracy dyplomowej.
Jakoś ostatnio mało czasu poświęcam moim szkrabom z powodu czego mam potworne wyrzuty sumienia. Na szczęście jesteśmy na wakacjach w Polsce i mogę jak zawsze liczyć na pomoc dziadków i cioci B.. Wielkie dzięki!
Mam nadzieję, że od września ruszymy z naszą małą edukacją domową pełną parą.

Wiktoria ma już za sobą egzamin na zakończenie klasy 2 Szkoły Polskiej.
Zdała go rewelacyjnie. Atmosfera w szkole była jak w zeszłym roku przemiła z tym wyjątkiem że w tym roku miałam okazję spotkać się z innymi rodzicami dzieci mieszkających za granicą (np. z Niemiec, Egiptu, Szkocji, Szwecji). Rozmawialiśmy o radościach ale też i o smutkach mieszkania na emigracji.
Do zobaczenia w przyszłym roku!

Etykiety: