DZIECI W MALARSTWIE

Tym razem zaproponowałam moim dziewczynkom tematyczną podróż do krainy malartwa.
Temat: Dzieci w malarstwie polskim i zagranicznym.
Wyszukałam kilka różnych obrazów, wydrukowałam, podpisałam i zalaminowałam.
Oto moje propozycje:
Malarstwo polskie:
*"Dziewczynka z kogutem" Jan Zamoyski
*"Dziewczynka z niebieskimi oczami" Stanisław Wyspiański
*"Portret dzieci" Olga Boznańska
*"Pastuszkowie przy ognisku" Józef Chełmoński
*"Dziewczynka z kapeluszem-portret Janiny Chojeckiej" Adam Chmielowski
*"Kapela dziecięca" Tadeusz Makowski
*"Dzieci artysty" Jan Matejko
*"Bratankowie" Jacek Malczewski
Malarstwo zagraniczne:
*"Children's games" Pieter Brueghel
*"A day of celebration" Carl Larsson
*"Child with birds" Korel Appel
*"Portrait of a mother with her 8 children" Jakob Seisenegger

Aktualnie tworzą się portrety na których dziewczynki rysują siebie nawzajem.
Ale jak do tej pory kilka ich zdaniem nieudanych trafiło do kosza.
Jak tylko namaluję te idealne i pozwolą umieścić na blogu wkleję.

Etykiety: