MATEMATYKA Z 3,5-LATKIEM

Dzisiaj chciałabym Wam pokazać nasze pomysły na zabawę z matematyką.
Ona wcale nie musi być koszmarna. Ja niestety nie mam miłych matematycznych wspomnień.
Mam nadzieję,że moje dzieci ją pokochają.
1)Kolory- ciągle je powtarzamy w języku polskim i angielskim
Tutaj kolorowa dopasowywanka
2)Liczymy- Jula już do perfekcji opanowała liczenie do 10, łącznie z rozpoznawaniem cyfr i pisaniem kilku z nich, do 20 liczy już prawie bezbłędnie z rozpoznawaniem ma jeszcze pewne kłopoty
układamy cyferki w pociąg, skaczemy, chowamy na zmianę jakąś cyfrę i próbujemy zgadnąć której brakuje

3)Dodawanie- w zakresie 5


4)Kolorowe schodki- do zrobienia ich zainspirowała mnie Ewa  (tylko jej wyszły jakieś takie ładniejsze)
http://wczesnaedukacjaantkaikuby.blogspot.com/search/label/matematyka?updated-max=2011-12-01T16:09:00%2B01:00&max-results=20&start=5&by-date=false


5)Ułamkowa pizza






Etykiety: