EUROPA 2

Myślami geograficznymi nadal jesteśmy w Europie. Dlatego przygotowałam dla dziewczynek kilka europejskich zadań pomagających im zapoznać się z europejskimi państwami oraz ich stolicami i flagami.
Rozpoczęłyśmy od przypomnienia sobie nazw kontynentów i uświadomienia sobie gdzie leży Europa na mapie i na globusie.

Następnie odrysowałam szablon Europy z podziałem na państwa a Wiktoria wyciągneła kredki i każde państwo zostało przez nia pokolorowane na inny kolor, została również podpisana

Teraz przyszła kolej na ułożenie flag na mapie


                                                     Zagrałyśmy wspólnie we flagowe memo
Będąc w wakacje w Polsce zakupiłam drewnianą mapę Europy jest całkiem fajna tylko brakuje w niej uchwytów (wybrałam tańszą wersje) ale dla starszych dzieci jest całkiem dobra


Poznawałyśmy też najważniejsze zabytki Europy

oraz europejskie zwierzęta

Założyłyśmy również europejski zeszyt do którego stopniowo będziemy wklejać różne ciekawostki o danym państwie
Do zobaczenia w kolejnym poście!!!!!

Etykiety: