ZEGARY I CZAS

Z okazji urodzin Wiki dostała od dziadków prawdziwy zegarek. Natychmiast wzrosło zainteresowanie czasem. Postanowiłyśmy się tym tematem trochę pobawić i oto co nam wyszło:
*przygotowałam kilka zdjęć różnych zegarów parami (żeby Jula mogła dopasowywać a Wiki utrwalać ich nazwy)
z podpisami

z definicjami (ja czytałam Wiki odgadywała która definicja pasuje do którego zegara)
*układanie wyrazu ZEGAR z liter (zadanie dla Juli)

*otwierany zegar- z brystolu wycięłam duże koło, następnie na małych elementach brystolu napisałam godziny i przykleiłam w odpowiednich miejscach

z drugiej strony napisałam minuty

a łyżki zastąpiły wskazówki
*skakankowy zegar- kolejny zegar powstał ze skakanki (można użyć sznurka), nie wyszedł zbyt okrągły ale dla nas to nie miało znaczenia, Wiktoria pocięła kartkę na małe fragmenty, na każdym napisała godzinę (od 1.00-24.00). W pierwszym okrążeniu ułożyła godziny od 1.00 do 12.00

w następnym od 13.00 do 24.00

Jeśli macie pomysły na jeszcze jakieś godzinowe zabawy to będę wdzięczna bo u nas ten temat nadal aktualny.
Pozdrawiam.

Etykiety: