niedziela, 11 września 2011

KONTYNENTY ŚWIATA

Bardzo lubimy bawić się geografią dlatego przygotowałam dla dziewczynek kolejną geograficzną pomoc.
Wzorowałam się na puzzlach geograficznych Montessori. Każdy kontynent ma inny kolor (w takich samych kolorach są oznaczone kontynenty na globusie-może kiedyś uda mi się go również zrobić).
Na całość użyłam tylko kilku kolorów brystolu oraz kleju.
Przygotowałam też podpisy kontynentów aby dziewczynki mogły je przyporządkowywać.
A oto co mi z tego wyszło:

Życzę Wam wszystkim wspaniałego tygodnia.

10 komentarzy:

  1. Super mapa - ja też się przymierzam do papierowej wersji, w związku z tym mam pytanie: korzystałaś z jakichś szablonów(chodzi mi np. o zachowanie proporcji) czy tak na oko?

    OdpowiedzUsuń
  2. Szablony ściągnęłam z jakiejś stronki ale niestety nie pamiętam z jakiej. Mam je na dysku więc napisz proszę e-maila to chętnie wyślę.
    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  3. O! Super! Mój mail: skaczacwkaluzach@gmail.com
    Dzięki wielkie ;-)

    OdpowiedzUsuń
  4. O, ja również poproszę o szablony, jeśli można... ;-)

    A tak poza tym...
    nominowałam Twój blog do One Lovely Blog Award!
    http://panitanguera.blogspot.com/2011/09/nominacja-do-one-lovely-blog-award.html

    Pozdrawiam serdecznie,
    PaniTanguera

    OdpowiedzUsuń
  5. Oh bardzo dziękuję za wyróżnienie.
    Szablony chętnie wyślę tylko proszę napisz mi adres e-mailowy (nie potrafię go znaleść na Twoim blogu).
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  6. czy ja też mogłabym prosić o szablony? bardzo chciałabym zrobić coś takiego dla córki a nie wiem jak sobie z tym poradzić, dragmara@tlen.pl

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja też bardzo ślicznie proszę o szablony magda.kusss@gmail.com

    OdpowiedzUsuń
  8. trochę późno -bo mamy już 2014r.:) -ale również bardzo proszę o szablony - marcin.raper@op.pl

    OdpowiedzUsuń
  9. Przykro mi ale szablonów juz nie posiadam.
    Zapodziały się I nie potrafię ich znaleźć.

    OdpowiedzUsuń