MALARZE

Jakiś czas temu wkroczyłyśmy w świat sztuki.
Przygotowałam 3 prezentacje obrazów 3 malarzy. Na pierwszy ogień poszli: Jan Matejko, Pablo Picasso oraz Van Gogh. Wydrukowałam ich obrazy (starałam się znaleść w jak najlepszej rozdzielczości co było dość trudne) i zapakowałam je w "koszulki". Zdecydowanie lepszym sposobem bylaby ich laminacja.
Następnym krokiem było pokazywanie ich metodą Domana czyli 3 razy dziennie. Obrazy każdego z malarzy prezentowałam przez 2 tygodnie.
Teraz raz na jakiś czas bawimy się w nastepujący sposób:
-rozkładam na podłodze zdjęcia malarzy
-kładę obrazy

-dziewczynki dopasowują obraz do malarza


-dodatkowo co jakiś czas bawimy się w malarzy czyli dziewczynki wybierają sobie obraz i go "kopiują"

"Słoneczniki"- Van Gogh

"Żółty dom"- Van Gogh

"Tęcza"- Wiktoria

Jest to świetny sposób na wprowadzenie dzieci w świat obrazów, rzeźb czy fotografii. Sposób łatwy szybki i absolutnie w żaden sposób nie kojarzący się z nauką. Jest to po prosty świetna zabawa .
Chętnie wyślę prezentacje na e-maila.
Pozdrawiamy wszystkich czytających naszego bloga.




Etykiety: