FARMA

Farma to nasz kolejny temat tygodnia. Więcej bawiłam się tym razem z Julią.
Oto nasze pomysły:
-wydrukowałam i wycięłam mini "stodołę" do której wsuwamy zwierzątka nazywając je również po angielsku

-ćwiczymy wielkości układając krowy według wielkości
-liczymy, liczymy, liczymy

-poznajemy zwierzęta gospodarkie dopasowujac podpisy

-przy okazji zahaczyłyśmy też o owoce i warzywa, przygotowałam dwa napisy Owoce i Warzywa, Jula segregowała. No cóż z tym szło nam bardzo różnie. Uparcie wsadzała pomidora do owoców.


-przygotowałam również puzzle ze zwierzętami do dopasowywania rodzinami, tutaj do zabawy chętnie włączyła się Wiktoria . Nie pamiętam z jakiej strony udało mi się to ściagnąć, jak tylko znajdę dopiszę.


-byliśmy również na wycieczce w Farm Animal. Były tam prawdziwe farmerskie zwierzęta. Chciałam aby dziewczynki zobaczyły je na własne oczy.

Etykiety: