NOWY ROK Z NASZYM DZIECKIEM

Rozpoczął się Nowy Rok.
Mamy przed sobą 365 pięknych dni.
Zaczynamy z czystym kontem i tylko od nas samych zależy jak bedzie wygladał każdy dzień.
Nie zmarnujmy ani jednej chwili szczególnie tych które spędzamy z naszymi dziećmi.
Warto właśnie dzisiaj założyć sobie dziennik w którym na pierwszej stronie wytycz sobie cele na ten rok. Niech będą to cele realne i pozytywne. Podziel je na cele osobiste, takie których Ty chcesz dokonać i na cele rodzinne czyli te, które umocnią Twoją rodzinę.
Spisywanie celów osobistych poszło mi szybko i sprawnie. Jest ich wiele ale wierzę, że dam radę w końcu mam przed sobą aż 365 długich dni.
Jeśli chodzi o cele rodzinne myślenie zajęło mi wiele czasu. Jakie powinny być?
Oto kilka moich pomysłów, jesli masz inne ciekawe propozycje proszę podziel się ze mną a na pewno z nich skorzystam.
-Będę spędzać z dziećmi każdą chwilę koncentrując się na tym w 100% (nie myśląc o tym ile prania, sprzątania czy prasowania mnie czeka)
-Będę zdrowo i ciekawie gotować (przy moim niejadku to będzie wyzwanie)
-Będzie mniej telewizji i komputera a więcej czytania
-Będę wymyślać więcej zajęć twórczych typu: malowanie palcami, zabawy wodą, masa solna, teatrzyk czy robienie naszyjników
-Będziemy wspólnie słuchać muzyki klasycznej, barokowej czy relaksacyjnej, może pomyślę o lekcjach gry na pianinie czy skrzypcach
-Będziemy się wspólnie więcej ruszać, więcej spacerów, więcej wycieczek rowerowych, więcej tańca, wyjść na basen i zabawy w ciuciubabkę
-Będę myśleć tylko pozytywnie i nauczę tego moje dzieci